Vodafone Hungary

Üdvözöljük a One Készülékbiztosítás oldalán!

A készülékbiztosítást az Assurant és a One Magyarország partnerségben kínálják.


Az Assurant Európa vezető szolgáltatója a készülékbiztosítás területén. Örömmel mutatjuk be Önnek One Készülékbiztosítási szolgáltatásunkat!


Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a 2024. december 31. előtt megkötött biztosításuk neve 2025. január 1-től One Készülékbiztosításra változik. Ezen változás kizárólag a biztosítás elnevezésére vonatkozik, a biztosítás egyéb feltételei (mint például fizetendő havidíj, önrész, káresemények elbírálásának feltételei) 2025. január 1-je után is változatlanok maradnak.


Mit nyújt Önnek a One Készülékbiztosítás Alap+ szolgáltatás?
Mit nyújt Önnek a One Készülékbiztosítás Extra+ szolgáltatás?
Szolgáltatásokkal kapcsolatos fontos információk:

Részletes információkért kérjük, olvassa el az alábbi dokumentumokat:
Aktuális dokumentumok:







2024. december 31. előtt kivezetett termékeink tájékoztatói:







2021. november 8-e előtt kivezetett termékeink tájékoztatói:





Mennyibe kerül a One Készülékbiztosítás szolgáltatás?

2021. november 8-tól érvényes termékárak:

One Készülékbiztosítás Alap+
(Havidíj)
One Készülékbiztosítás Extra+
(Havidíj)
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(0-51 999 HUF)
S 540 HUF 870 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(52 000- 103 999 HUF)
M 1 200 HUF 1 860 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(104 000- 199 999 HUF)
L 2 410 HUF 3 290 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(200 000 HUF- )
XL 2 740 HUF 4 390 HUF


2021. november 8-a előtt értékesített termékeink árai:

One Készülékbiztosítás Alap
(Havidíj)
One Készülékbiztosítás Extra
(Havidíj)
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
S 490 HUF 790 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(52 000- 103 999 HUF)
M 1 090 HUF 1 690 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(104 000- 199 999 HUF)
L 1 990 HUF 2 590 HUF

A biztosítási havidíjat a One Magyarország előfizetésének havi számlájával együtt számlázzuk a választott tarifacsomagjának megfelelően.

Mekkora az önrész káresemény esetén?

Az elfogadott kárigény esetén fizetendő önrész mértékét az alábbi táblázat foglalja össze:

2021. november 8-án bevezetett termékek esetén:

One Készülékbiztosítás Alap+ One Készülékbiztosítás Extra+
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
S 4 500 HUF 6 000 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(52 000- 103 999 HUF)
M 10 000 HUF 15 000 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
L 23 000 HUF 30 000 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(200 000 HUF- )
XL 30 000 HUF 36 000 HUF

2021. november 8-a előtt értékesített termékeink esetén:

One Készülékbiztosítás Alap One Készülékbiztosítás Extra
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(0-51 999 HUF)
S 4 500 HUF 6 000 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
(52 000- 103 999 HUF)
M 10 000 HUF 15 000 HUF
Biztosítási kategória
Készülék biztosítási alapára
L 20 000 HUF 25 000 HUF
Ha kárigényt kíván benyújtani

Fontos, hogy lakossági vagy kisvállalati ügyfélként mielőbb hívja a 1270-es, vagy nagyvállalati ügyfélként a 1420-as telefonszámot (külföldről: +36-1-288-1270, vagy nagyvállalati ügyfelek esetében +36- 1-288-1420) (menüpont: Készülékbiztosítás és kárrendezés) munkanapokon 8:00 és 16:30 között, hétfőnként pedig 8:00 és 20:00 között. A kárigényt a kárbejelentőnek a káreseménytől számított 8 napon belül be kell jelentenie és a kárigény bejelentésekor a lehető legrészletesebb és legpontosabb információkat szükséges átadnia

A lopással vagy szándékos károkozással egybefüggő incidensek esetén a kárbejelentés előtt értesítenie kell a rendőrséget és be kell szereznie az esetről szóló hivatalos rendőrségi jegyzőkönyvet a kárfelvétel elindításához. Kérjük vegye figyelembe, hogy a kárigényt a káreseménytől számított 8 napon belül be kell jelentenie.

Elfogadott káresemény esetén

A One Magyarország bármely üzletében elindíthatja kárrendezését, ahol segíteni fognak készülékének javításában vagy cseréjében. Kérjük az alábbiakat vigye magával az ügyintézéshez:

Kérjük vegye figyelembe

Kárigényének teljesítése előtt az összes esedékes számlával együtt be kell fizetnie a biztosítási önrészt.

Adatai mentéséről kérjük javítás előtt gondoskodjon, mivel azok a javítás során elveszhetnek.

Ha elégedetlen a szolgáltatásainkkal – panasz bejelentése
A Biztosító célja, hogy folyamatosan kiváló minőségű szolgáltatást nyújtson Önnek. Amennyiben úgy érzi, hogy a Biztosító vagy a One Magyarország nem első osztályú szolgáltatást biztosít Önnek vagy kérdése van a biztosítással kapcsolatban, akkor hívja a One-t lakossági vagy kisvállalati ügyfélként a 1270-es telefonszámot, vagy nagyvállalati ügyfélként a 1420-as hívószámot munkanapokon 8:00 és 16:30 között, illetve hétfőnként 8:00 és 20:00 között.

Panaszát e-mailen is bejelentheti az ugyfelszolgalat@one.hu, kisvállalati ügyfélként a kisvallalati-ugyfelszolgalat@one.hu, vagy nagyvállalati ügyfelek esetében a corporate@one.hu e-mail címen; vagy küldjön postai levelet a következő címre: One Magyarország Zrt., 1112 Budapest, Boldizsár utca 2. Emellett személyesen is panaszt tehet bármelyik One üzletben.

A biztosítás felmondása

A One Készülékbiztosítás a vásárlás napján – magánszemély ügyfelek esetében a nyilatkozat aláírásával – azonnal érvénybe lép. Ön azonban felmondhatja biztosítását bármikor, indoklás nélkül

Az Ön biztosítása automatikusan megszűnik, amennyiben

A fenti okok miatti fedezetmegszűnés a megszűnést kiváltó esemény bekövetkezte napján 23:59 órakor lép érvénybe, mely módosítás a továbbiakban (vagy későbbiekben) nem visszavonható. A megszűnt fedezet visszaállítása és újbóli megkötése nem lehetséges.