
Üdvözöljük a One Készülékbiztosítás oldalán!
A készülékbiztosítást az Assurant és a One Magyarország partnerségben kínálják.
Az Assurant Európa vezető szolgáltatója a készülékbiztosítás területén. Örömmel mutatjuk be Önnek One Készülékbiztosítási szolgáltatásunkat!
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a 2024. december 31. előtt megkötött biztosításuk neve 2025. január 1-től One Készülékbiztosításra változik. Ezen változás kizárólag a biztosítás elnevezésére vonatkozik, a biztosítás egyéb feltételei (mint például fizetendő havidíj, önrész, káresemények elbírálásának feltételei) 2025. január 1-je után is változatlanok maradnak.
Mit nyújt Önnek a One Készülékbiztosítás Alap+ szolgáltatás?
- Védelem a készülékével bekövetkező véletlenszerű káresemények, beázás, harmadik fél általi szándékos rongálás és jótálláson kívüli meghibásodás esetén.
- Nemzetközi lefedettségünknek köszönhetően bárhol is történjen a káreset, készüléke mindig biztonságban van!
- Biztosítása kiterjed arra is ha a károsodott készülékkel egyidőben annak gyári tartozékát is kár érte, annak javítását/cseréjét bruttó 53 000 Ft értékig fedezzük az Ön számára. (2021. november 8-a után értékesített termékeink esetén.)
Mit nyújt Önnek a One Készülékbiztosítás Extra+ szolgáltatás?
- Minden előnyt amivel a One Készülékbiztosítás Alap+ szolgáltatás rendelkezik.
- A biztosítási fedezet a készülék eltulajdonítására is kiterjed.
- Készülék eltulajdonítása esetén bruttó 180 000 Ft értékig fedezetet nyújt a lopás eseménye és a hívószám letiltás közötti maximum 48 órás időszakban keletkezett jogosulatlan forgalmi díjakra is (2021. november 8-a után értékesített termékeink esetén).
Szolgáltatásokkal kapcsolatos fontos információk:
- Minden elfogadott kárigény esetén a választott biztosítási csomagnak megfelelő önrész fizetendő – melynek összegét a Csatlakozási nyilatkozatban tüntetjük fel.
- A biztosítás nem nyújt fedezet készülékének elvesztése, megmagyarázhatatlan eltűnése, elhagyása stb. esetén.
- Az első jóváhagyott kárigény dátumától kezdődő tizenkét hónapra vonatkozóan további 2 jóváhagyott kárigény lehetséges. A harmadik kárigény jóváhagyása után a biztosítás automatikusan megszüntetésre kerül.
- A biztosítás nem fedezi az olyan általános kopás, elhasználódás vagy kozmetikai hibák okozta károkat, amelyek nem akadályozzák a készülékének normál működését, pl. esztétikai sérülések
Részletes információkért kérjük, olvassa el az alábbi dokumentumokat:
Aktuális dokumentumok:
2024. december 31. előtt kivezetett termékeink tájékoztatói:
2021. november 8-e előtt kivezetett termékeink tájékoztatói:
Mennyibe kerül a One Készülékbiztosítás szolgáltatás?
2021. november 8-tól érvényes termékárak:
One Készülékbiztosítás Alap+ (Havidíj) |
One Készülékbiztosítás Extra+ (Havidíj) |
||
---|---|---|---|
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (0-51 999 HUF) |
S | 540 HUF | 870 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (52 000- 103 999 HUF) |
M | 1 200 HUF | 1 860 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (104 000- 199 999 HUF) |
L | 2 410 HUF | 3 290 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (200 000 HUF- ) |
XL | 2 740 HUF | 4 390 HUF |
2021. november 8-a előtt értékesített termékeink árai:
One Készülékbiztosítás Alap (Havidíj) |
One Készülékbiztosítás Extra (Havidíj) |
||
---|---|---|---|
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára |
S | 490 HUF | 790 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (52 000- 103 999 HUF) |
M | 1 090 HUF | 1 690 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (104 000- 199 999 HUF) |
L | 1 990 HUF | 2 590 HUF |
A biztosítási havidíjat a One Magyarország előfizetésének havi számlájával együtt számlázzuk a választott tarifacsomagjának megfelelően.
Mekkora az önrész káresemény esetén?
Az elfogadott kárigény esetén fizetendő önrész mértékét az alábbi táblázat foglalja össze:
2021. november 8-án bevezetett termékek esetén:
One Készülékbiztosítás Alap+ | One Készülékbiztosítás Extra+ | ||
---|---|---|---|
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára |
S | 4 500 HUF | 6 000 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (52 000- 103 999 HUF) |
M | 10 000 HUF | 15 000 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára |
L | 23 000 HUF | 30 000 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (200 000 HUF- ) |
XL | 30 000 HUF | 36 000 HUF |
2021. november 8-a előtt értékesített termékeink esetén:
One Készülékbiztosítás Alap | One Készülékbiztosítás Extra | ||
---|---|---|---|
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (0-51 999 HUF) |
S | 4 500 HUF | 6 000 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára (52 000- 103 999 HUF) |
M | 10 000 HUF | 15 000 HUF |
Biztosítási kategória Készülék biztosítási alapára |
L | 20 000 HUF | 25 000 HUF |
Ha kárigényt kíván benyújtani
Fontos, hogy lakossági vagy kisvállalati ügyfélként mielőbb hívja a 1270-es, vagy nagyvállalati ügyfélként a 1420-as telefonszámot (külföldről: +36-1-288-1270, vagy nagyvállalati ügyfelek esetében +36- 1-288-1420) (menüpont: Készülékbiztosítás és kárrendezés) munkanapokon 8:00 és 16:30 között, hétfőnként pedig 8:00 és 20:00 között. A kárigényt a kárbejelentőnek a káreseménytől számított 8 napon belül be kell jelentenie és a kárigény bejelentésekor a lehető legrészletesebb és legpontosabb információkat szükséges átadnia
A lopással vagy szándékos károkozással egybefüggő incidensek esetén a kárbejelentés előtt értesítenie kell a rendőrséget és be kell szereznie az esetről szóló hivatalos rendőrségi jegyzőkönyvet a kárfelvétel elindításához. Kérjük vegye figyelembe, hogy a kárigényt a káreseménytől számított 8 napon belül be kell jelentenie.
Elfogadott káresemény esetén
A One Magyarország bármely üzletében elindíthatja kárrendezését, ahol segíteni fognak készülékének javításában vagy cseréjében. Kérjük az alábbiakat vigye magával az ügyintézéshez:
- Személyazonosságát igazoló dokumentum: például személyigazolvány, útlevél vagy jogosítvány. Céges ügyfél esetén aláírási címpéldány és eseti meghatalmazás.
- Jótállási jegy
- Rendőrségi feljelentésről szóló dokumentum (lopással vagy szándékos károkozással egybefüggő incidensek esetén)
- A károsodott készülék (amennyiben megvan)
- A készülék eredeti rendelkezésre álló tartozékai
- A kárigény felvételekor az adminisztrátor által adott kárszám
Kérjük vegye figyelembe
Kárigényének teljesítése előtt az összes esedékes számlával együtt be kell fizetnie a biztosítási önrészt.
Adatai mentéséről kérjük javítás előtt gondoskodjon, mivel azok a javítás során elveszhetnek.
Ha elégedetlen a szolgáltatásainkkal – panasz bejelentése
A Biztosító célja, hogy folyamatosan kiváló minőségű szolgáltatást nyújtson Önnek. Amennyiben úgy érzi, hogy a Biztosító vagy a One Magyarország nem első osztályú szolgáltatást biztosít Önnek vagy kérdése van a biztosítással kapcsolatban, akkor hívja a One-t lakossági vagy kisvállalati ügyfélként a 1270-es telefonszámot, vagy nagyvállalati ügyfélként a 1420-as hívószámot munkanapokon 8:00 és 16:30 között, illetve hétfőnként 8:00 és 20:00 között.Panaszát e-mailen is bejelentheti az ugyfelszolgalat@one.hu, kisvállalati ügyfélként a kisvallalati-ugyfelszolgalat@one.hu, vagy nagyvállalati ügyfelek esetében a corporate@one.hu e-mail címen; vagy küldjön postai levelet a következő címre: One Magyarország Zrt., 1112 Budapest, Boldizsár utca 2. Emellett személyesen is panaszt tehet bármelyik One üzletben.
A biztosítás felmondása
A One Készülékbiztosítás a vásárlás napján – magánszemély ügyfelek esetében a nyilatkozat aláírásával – azonnal érvénybe lép. Ön azonban felmondhatja biztosítását bármikor, indoklás nélkül
- Személyesen a One Magyarország bármelyik üzletében
- Lakossági vagy kisvállalati ügyfélként telefonon a 1270-es telefonszám felhívásával, nagyvállalati ügyfelek esetén a 1420-as telefonszámon.
- E-mailben is értesítheti a Biztosítót az ugyfelszolgalat@one.hu, kisvállalati ügyfélként a kisvallalati-ugyfelszolgalat@one.hu vagy nagyvállalati ügyfelek esetében a corporate@one.hu e-mail címen.
Az Ön biztosítása automatikusan megszűnik, amennyiben
- Ön elmulasztja befizetni a havidíjat és telefonszáma korlátozásra kerül.
- Ön megszűnteti a One Magyarországgal meglévő szerződését.
- 12 hónapon belül 3 elfogadott kárigényt nyújt be.
- Új készüléket vásárol a One Magyarországtól, és az új készülékére köti meg biztosítást.
- A Biztosító felmondja a biztosítást legalább 30 nappal korábban megadott írásbeli felmondással – emailes úton is – akár indoklás nélkül is.
- • A készülék ellopása, vagy elvesztése esetén a fedezet a felfüggesztés napját követő 15. napon megszűnik;
A fenti okok miatti fedezetmegszűnés a megszűnést kiváltó esemény bekövetkezte napján 23:59 órakor lép érvénybe, mely módosítás a továbbiakban (vagy későbbiekben) nem visszavonható. A megszűnt fedezet visszaállítása és újbóli megkötése nem lehetséges.