Üdvözöljük az Assurant vállalat Vodafone Care biztosítás oldalán

Az Assurant Európa vezető szolgáltatója a mobilkészülék-biztosítás területén. Örömmel kínáljuk Önnek Vodafone Care szolgáltatásunkat!

Mit kínál Önnek a Vodafone Care szolgáltatás?

  • Készüléke sérülése, károsodása esetén a kárigény telefonos bejelentése és elbírálása után – készülékét elviheti a legközelebbi Vodafone üzletbe, ahol megjavítják vagy kicserélik.
  • Globális lefedettségünknek köszönhetően bárhol is legyen, készüléke mindig biztonságban van!
  • A szolgáltatás a készülék eredeti csomagolásában lévő tartozékokra is vonatkozik abban az esetben, amennyiben ugyanazon incidens során sérültek meg, mint a készülék.

A Vodafone Care Extra szolgáltatás választása esetén a biztosítás a készülék ellopásának esetére is érvényes.

Néhány fontos információ:

  • Minden elfogadott kárigény esetén a választott biztosítási csomagnak megfelelő önrész fizetendő – melynek összegét a Csatlakozási nyilatkozatban tüntetjük fel. A lehetséges összegeket az alábbi táblázatban foglaljuk össze.
  • Vigyáznia kell a készülékre! Amennyiben ez nem teljesült, és tudatosan tette ki kockázatnak készülékét, kárigénye elutasításra kerül.
  • A biztosítás nem nyújt fedezetkészülékének elvesztése, megmagyarázhatatlan eltűnése, elhagyása stb. esetén.
  • A biztosítás nem fedezi az illetéktelen használatból eredő hálózati díjakat (hívások, adatforgalom stb.) abban az esetben, ha készülékét ellopás után használják. Annak érdekében, hogy el lehessen kerülni havi számláján az illetéktelen használatból eredő tételeket, fontos, hogy minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot a Vodafone vállalattal.
  • Az első jóváhagyott kárigény dátumátóll kezdődő bármely tizenkét hónapra vonatkozóan további 2 jóváhagyott kárigény lehetséges. A harmadik kárigény jóváhagyása után a biztosítás automatikusan megszüntetésre kerül.
  • A biztosítás nem fedezi az olyan általános kopás, elhasználódás, vagy kozmetikai hibák okozta károkat, amelyek nem akadályozzák a mobil készülék normál működését, pl. karcolások és horpadások.

További részletes információért kérjük, olvassa el az alábbi dokumentumokat:

Mennyibe kerül a Vodafone Care szolgáltatás?

Termék Árkategória Vodafone Care Basic (Havidíj) Vodafone Care Extra (Havidíj)
Standard
Készülék biztosítási alapára (0–51 999 Ft)
490 Ft 790 Ft
Medium
Készülék biztosítási alapára (52 000–103 999 Ft)
1090 Ft 1690 Ft
Large
Készülék biztosítási alapára (104 000–)
1990 Ft 2590 Ft

A biztosítási havidíjat a Vodafone előfizetésének havi számlájával együtt számlázzuk a választott tarifacsomagjának megfelelően.

Mekkora az önrész?

Az elfogadott kárigényesetén fizetendő önrész mértékét az alábbi táblázat foglalja össze:

Termék Árkategória Vodafone Care Basic Vodafone Care Extra
Standard
Készülék biztosítási alapára (0–51 999 Ft)
4500 Ft 6000 Ft
Medium
Készülék biztosítási alapára (52 000–103 999 Ft)
10 000 Ft 15 000 Ft
Large
Készülék biztosítási alapára (104 000–)
20 000 Ft 25 000 Ft

Ha kárigényt kíván benyújtani...

A lehető leghamarabb hívja a 1270 telefonszámot – az üzleti/vállalati ügyfelek hívják a 1788 telefonszámot. Az igényléseket az incidens időpontjától számított 8 napon belül be kell jelenteni.

A lopással, vagy szándékos károkozással egybefüggő incidensek eseténl értesítenie kell a rendőrséget, és be kell szereznie egy rendőrségi jegyzőkönyvet.

Ha a kárigény elfogadásra kerül...

Ellátogathat a legközelebbi Vodafone üzletbe, ahol megjavítják, vagy kicserélik a készülékét. A következőket vigye magával az üzletbe:

  • Személyazonosságát igazoló dokumentum, például útlevél, vagy jogosítvány
  • Garancialevél
  • Rendőrségi feljelentésről szóló dokumentum (lopással, vagy szándékos károkozással egybefüggő incidensek esetén)
  • A károsodott készülék (ha megvan)
  • A készülékhez eredetimég rendelkezésre álló tartozékai
  • A kárigényfelvételekor a tanácsadó által adott kárszám

Kérjük vegye figyelembe -

kárigényének teljesítése előtt az összes esedékes számlával együtt be kell fizetnie a biztosítási önrészt.

Ha elégedetlen a szolgáltatásainkkal – panasz bejelentése

A biztosító célja, hogy folyamatosan kiváló minőségű szolgáltatást nyújtson Önnek. Amennyiben úgy érzi, hogy a biztosító, vagy a Vodafone nem első osztályú szolgáltatást biztosít Önnek, vagy kérdése van a biztosítással kapcsolatban, akkor hívja a Vodafone-t a 1270-es telefonszámon, vagy vállalati ügyfélként a 1788-as hívószámon munkanapokon 8:00 és 16:30 között, illetve hétfőnként 7:00 és 21:00 között.

Az Ön biztosítási kötvényének időtartama és ennek lemondása

A Vodafone Care biztosítás a vásárlás napján – magánszemély ügyfelek esetében a nyilatkozat aláírásával – azonnal érvénybe lép. A biztosítási kötvény havi alapon egészen a következő események egyikének bekövetkeztéig érvényben marad:

  • A 1270 telefonszám felhívásával Ön lemondja a biztosítását – üzleti/vállalati ügyfelek esetén a 1788 telefonszámon.
  • Ön elmulasztja befizetni a havidíjat.
  • Ön megszűnteti Vodafone szerződését.
  • A biztosító felmondja a biztosítást.
  • 12 hónapon belül 3 elfogadott kárigényt nyújt be.
  • Új készüléket vásárol a Vodafone-tól, és az új készülékre köt biztosítást.