Üdvözöljük az Assurant vállalat Vodafone Care biztosítás oldalán
Az Assurant Európa vezető szolgáltatója az eszközbiztosítás területén. Örömmel mutatjuk be Önnek Vodafone Care szolgáltatásunkat!
Mit nyújt Önnek a Vodafone Care Alap+ szolgáltatás?
- Védelem az eszközével bekövetkező véletlenszerű káresemények, beázás, harmadik fél általi szándékos rongálás és jótálláson kívüli meghibásodás esetén.
- Nemzetközi lefedettségünknek köszönhetően bárhol is történjen a káreset, eszköze mindig biztonságban van!
- Biztosítása kiterjed arra is ha a károsodott eszközzel egyidőben annak gyári tartozékát is kár érte, annak javítását/cseréjét 53 000 Ft értékig fedezzük az Ön számára. (2021. november 8-a után értékesített termékeink esetén.)
Mit nyújt Önnek a Vodafone Care Extra+ szolgáltatás?
- Minden előnyt amivel a Vodafone Care Alap+ szolgáltatás rendelkezik.
- A biztosítási fedezet az eszköz eltulajdonítására is kiterjed.
- Eszköz eltulajdonítása esetén 180 000 Ft értékig fedezetet nyújt a lopás eseménye és a hívószám letiltás közötti maximum 48 órás időszakban keletkezett jogosulatlan forgalmi díjakra is (2021. november 8-a után értékesített termékeink esetén).
Szolgáltatásokkal kapcsolatos fontos információk:
- Minden elfogadott kárigény esetén a választott biztosítási csomagnak megfelelő önrész fizetendő – melynek összegét a Csatlakozási nyilatkozatban tüntetjük fel.
- A biztosítás nem nyújt fedezet eszközének elvesztése, megmagyarázhatatlan eltűnése, elhagyása stb. esetén.
- Az első jóváhagyott kárigény dátumától kezdődő tizenkét hónapra vonatkozóan további 2 jóváhagyott kárigény lehetséges. A harmadik kárigény jóváhagyása után a biztosítás automatikusan megszüntetésre kerül.
- A biztosítás nem fedezi az olyan általános kopás, elhasználódás vagy kozmetikai hibák okozta károkat, amelyek nem akadályozzák az eszközének normál működését, pl. esztétikai sérülések
Részletes információkért kérjük, olvassa el az alábbi dokumentumokat:
Aktuális dokumentumok:
2021. november 8-e előtt kivezetett termékeink tájékoztatói:
Mennyibe kerül a Vodafone Care szolgáltatás?
2021. november 8-án bevezetett termékeink árai:
Vodafone Care Alap+ Eszközbiztosítás (Havidíj) |
Vodafone Care Extra+ Eszközbiztosítás (Havidíj) |
||
---|---|---|---|
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (0-51 999 HUF) |
S | 540 HUF | 870 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (52 000- 103 999 HUF) |
M | 1 200 HUF | 1 860 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (104 000- 199 999 HUF) |
L | 2 410 HUF | 3 290 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (200 000 HUF- ) |
XL | 2 740 HUF | 4 390 HUF |
2021. november 8-a előtt értékesített termékeink árai:
Vodafone Care Alap Eszközbiztosítás (Havidíj) |
Vodafone Care Extra Eszközbiztosítás (Havidíj) |
||
---|---|---|---|
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára |
S | 490 HUF | 790 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (52 000- 103 999 HUF) |
M | 1 090 HUF | 1 690 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (104 000- 199 999 HUF) |
L | 1 990 HUF | 2 590 HUF |
A biztosítási havidíjat a Vodafone előfizetésének havi számlájával együtt számlázzuk a választott tarifacsomagjának megfelelően.
Mekkora az önrész káresemény esetén?
Az elfogadott kárigény esetén fizetendő önrész mértékét az alábbi táblázat foglalja össze:
2021. november 8-án bevezetett termékek esetén:
Vodafone Care Alap+ Eszközbiztosítás |
Vodafone Care Extra+ Eszközbiztosítás |
||
---|---|---|---|
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára |
S | 4 500 HUF | 6 000 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (52 000- 103 999 HUF) |
M | 10 000 HUF | 15 000 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára |
L | 23 000 HUF | 30 000 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (200 000 HUF- ) |
XL | 30 000 HUF | 36 000 HUF |
Vodafone Care Alap Eszközbiztosítás |
Vodafone Care Extra Eszközbiztosítás |
||
---|---|---|---|
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (0-51 999 HUF) |
S | 4 500 HUF | 6 000 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára (52 000- 103 999 HUF) |
M | 10 000 HUF | 15 000 HUF |
Biztosítási kategória Eszköz biztosítási alapára |
L | 20 000 HUF | 25 000 HUF |
Ha kárigényt kíván benyújtani
Fontos, hogy mielőbb hívja a 1270-es, vagy üzleti ügyfelek esetében a 1788-as telefonszámot (külföldről: +36-1-288-1270, vagy üzleti ügyfelek esetében +36- 1-288-1788) (menüpont: Eszközbiztosítás és kárrendezés) munkanapokon 8:00 és 16:30 között, hétfőnként pedig 8:00 és 20:00 között. A kárigényt a kárbejelentőnek a káreseménytől számított 8 napon belül be kell jelentenie és a kárigény bejelentésekor a lehető legrészletesebb és legpontosabb információkat szükséges átadnia
A lopással vagy szándékos károkozással egybefüggő incidensek esetén a kárbejelentés előtt értesítenie kell a rendőrséget és be kell szereznie az esetről szóló hivatalos rendőrségi jegyzőkönyvet a kárfelvétel elindításához. Kérjük vegye figyelembe, hogy a kárigényt a káreseménytől számított 8 napon belül be kell jelentenie.
Elfogadott káresemény esetén
Bármelyik Vodafone üzletben elindíthatja kárrendezését, ahol segíteni fognak eszközének javításában vagy cseréjében. Kérjük az alábbiakat vigye magával az ügyintézéshez:
- Személyazonosságát igazoló dokumentum: például személyigazolvány, útlevél vagy jogosítvány. Céges ügyfél esetén aláírási címpéldány és eseti meghatalmazás.
- Jótállási jegy
- Rendőrségi feljelentésről szóló dokumentum (lopással vagy szándékos károkozással egybefüggő incidensek esetén)
- A károsodott eszköz (amennyiben megvan)
- Az eszköz eredeti rendelkezésre álló tartozékai
- A kárigény felvételekor az adminisztrátor által adott kárszám
Kérjük vegye figyelembe
Kárigényének teljesítése előtt az összes esedékes számlával együtt be kell fizetnie a biztosítási önrészt.
Adatai mentéséről kérjük javítás előtt gondoskodjon, mivel azok a javítás során elveszhetnek.
Ha elégedetlen a szolgáltatásainkkal – panasz bejelentése
A biztosító célja, hogy folyamatosan kiváló minőségű szolgáltatást nyújtson Önnek. Amennyiben úgy érzi, hogy a biztosító vagy a Vodafone nem első osztályú szolgáltatást biztosít Önnek vagy kérdése van a biztosítással kapcsolatban, akkor hívja a Vodafone-t a 1270-es telefonszámon, vagy üzleti ügyfélként a 1788-as hívószámon munkanapokon 8:00 és 16:30 között, illetve hétfőnként 8:00 és 20:00 között.Panaszát e-mailen is bejelentheti az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com, vagy üzleti ügyfelek esetében a corporate.hu@vodafone.com e-mail címen, vagy küldjön postai levelet a következő címre: Vodafone Magyarország Zrt., 1112 Budapest, Boldizsár utca 2. Emellett személyesen is panaszt tehet bármelyik Vodafone üzletben.
A biztosítás felmondása
A Vodafone Care biztosítás a vásárlás napján – magánszemély ügyfelek esetében a nyilatkozat aláírásával – azonnal érvénybe lép. Ön azonban felmondhatja biztosítását bármikor, indoklás nélkül
- Személyesen a Vodafone valamelyik üzletében
- Telefonon a 1270-es telefonszám felhívásával, üzleti ügyfelek esetén a 1788 telefonszámon.
- E-mailben is értesíti a Biztosítót az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com, vagy üzleti ügyfelek esetében a corporate.hu@vodafone.com e-mail címen.
Az Ön biztosítása automatikusan megszűnik, amennyiben
- Ön elmulasztja befizetni a havidíjat és telefonszáma korlátozásra kerül.
- Ön megszűnteti Vodafone szerződését.
- 12 hónapon belül 3 elfogadott kárigényt nyújt be.
- Új eszközt vásárol a Vodafone-tól, és az új eszközére köti meg biztosítást.
A Biztosító felmondja a biztosítást legalább 30 nappal korábban megadott írásbeli felmondással – emailes úton is – akár indoklás nélkül is. - Az eszköz ellopása, vagy elvesztése esetén a fedezet a felfüggesztés napját követő 15. napon megszűnik;
A fenti okok miatti fedezetmegszűnés a megszűnést kiváltó esemény bekövetkezte napján 23:59 órakor lép érvénybe, mely módosítás a továbbiakban (vagy későbbiekben) nem visszavonható. A megszűnt fedezet visszaállítása és újbóli megkötése nem lehetséges.